004 Dem Sandla sei G´schicht

von geschichtenausdemwienerwald

Kurz vua da Hittn, imma no im Woid

Und während da Sandla Schluck um Schluck sein Doppla leert, wiad a imma redseliger und vazöht aus seina Jugend, wora a brava Bua woa und im Rudaclub auf da oidn Donau mit seina Monnschaft Rennan gwunna hot und dass eam dann imma mea da Wei bessa gschmeckt hot wia des Wassa und iagndwie is donn olles nimma so glaufn wiara si des vuagestöllt hot und … da Ferdl hätt em des gsogt und da Franzl des und iagendwonn hot a nimma hamgfundn und hamwuin und iagendwonn woa dann sei Wohnung g´ramt und wö a se eh nimma braucht hot, hot a nix dagegen dan und seitdem lebt a so auf da Strossn.

Im Untaschied zu ondare Sandla is ea oba ka Trottl, wira söbst sogt. Und er lebt vü im Woid und kennt sie aus. Oisso wanns wos brauchn de Viere derfens eam gern wos frogn, ah späda amoi. A Handynumma kunnta eana ned geben, oba oft is a eh do in da Nähe.

„Sie nennan mi Professa“ sogta donn nachdenklich zum Obschluss, „und wonns nochn Professa frogts dann wass do in de Hittn umanand imma wea wos mi finds.“

„Aja, und danke fia de Tschick – se wearn ma schmeckn.“
Donn trennan sich die Wege und während da Professa huckn bleibt, gegan die Via weida.

„Glaubst weama n Professa wieda amoi segn?“ frogt da Hans.

„Warad eha scho a Zufoi, i man, liab is a jo, oba wos soit ma mit eam redn?“

„Ja, so is des oft. Du siechst an Menschen, redst mit eam und donn siagst eam nie wieda. Do frogst di dann oft, ob des an Sinn ghobt hot oder ob des a total unnediga Zufoi woa.“

So philosophieren de Viere keuchend no a zeitlang üba den Sinn des Lebens im allgemeinen und Zufälle im besondan und se hom zu dem Zeitpunkt ka Ohnung wos fia a Bedeitung da Professa no hobn wiad.

„De Hittn …“ ruft da Hons und olle schaun auf sein Finga….

Warum die Vier im Wald sind, ist ungeklärt.
Warum der Hans den Seppl genervt hat, auch.
Welche Bedeutung hat da Professa?